כאשר לקוח שלנו זקוק לשירות, הוא זקוק לשירות מקצועי ויעיל מהר ככל האפשר. אפליקציית Get Service, הבלעדית לקבוצת אלקטרה, הופכת את תהליך הפנייה ופתיחת קריאת שירות לפשוט יותר מאי פעם. היא גם מעניקה לטכנאי את כל המידע הרלוונטי ועוקבת אחר התקדמות הטיפול בבקשה.

Get Service מאפשרת ללקוחות לקבל את הסיוע הנחוץ של מגוון מערכות ושירותים באפליקציה אחת ידידותית למשתמש. ניתן לפתוח קריאות שירות בכל זמן, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מכל מקום. הלקוחות יכולים להציג מסמכים חשובים, כמו חוזי שירות (SLAs) ואף לשלם באמצעות האפליקציה.