צועדים לעולם של אפשרויות

אלקטרה FM מפתחת ומיישמת פתרונות בחזית הטכנולוגיה העולמית בתחום ה-IFM (ניהול מתקנים אינטגרטיבי), תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות במכלול השירותים שהיא מציעה. חדשנות היא הכוח המניע שעזר לנו לבסס את מעמדנו המוביל בתחום ה-IFM בארץ. אנו מציעים את מערך השירותים המקיף והיעיל ביותר, המשלב בין אמצעים חדשניים ופורצי דרך לבין מומחיות מוכחת וחסרת פשרות.

אנו מאמינים ביישום גישות חכמות שיציעו ללקוחותינו ערך מוסף בכל נדבך שירות, החל מיעילות תפעולית משופרת וחוויית לקוח חיובית ועד ליעילות אנרגטית משודרגת וחיסכון בעלויות על ידי שיתופי פעולה, פתרונות ירוקים וסביבת עבודה טובה יותר, תוך הקפדה על ניהול בטיחות וגיהות.

ברונטית צעירה מחייכת אוחזת בטאבלט
יד אוחזת באייפון עם מסך הבית של Apgrade
מכונת ניקוי שטיחים אוטומטית
עובדי אלקטרה FM עובדים בשורת שולחנות ומחשבים

האסטרטגיה שלנו

פלטפורמת השירות והבקרה המתוחכמת שלנו היא אבן יסוד באסטרטגיית החדשנות שלנו, מכיוון שהיא מעבדת ומנתחת מאגר עצום של נתונים הנוגעים, בין היתר, למערכות בקרת מבנה, אבטחה, בטיחות אש, חניה, ניטור רעידות, איתור דליפות ונזקי מים, הדברה, צריכת אנרגיה, ניקיון ומערכות מיזוג ואוורור. הנתונים נאספים מחיישני אינטרנט של הדברים (IoT) ומתוכנה ייחודית, וניתן לנטר ולנתח אותם בזמן אמת.

חדשנות ב-IFM – כל היתרונות עבורכם:

  • טכנאים מקצועיים עם כל הציוד הדרוש, זמינים לתת מענה לכל קריאה
  • ניהול משימות אפקטיבי
  • תיעוד דיגיטלי מלא
  • איתור וחיזוי תקלות ומתן פתרונות
  • תחזוקה מתקדמת
  • הפחתה משמעותית בזמני השבתה
  • בקרת אקלים ואיכות אוויר מתקדמת בתוך מבנים
  • חוויית לקוח מקיפה
  • סביבת עבודה בריאה יותר

השותפים הבינלאומיים שלנו:

פלטפורמות שירות

חוויית שירות מושלמת במקום אחד

כחברה המציבה את האנשים במרכז, אלקטרה FM עושה הכול כדי לשפר את איכות החיים, החל במומחי החברה וכלה באנשי מקצוע באתר עצמו. אפליקציות שירות ייעודיות הן חלק בלתי נפרד מהתהליך. הן מבטיחות ניהול יעיל של פרויקטים ומבנים בזמן אמת ברמה הארצית, לרבות ניטור שוטף ועדכונים חיוניים מצוותים טכניים הנמצאים במספר מקומות.

Appgrade

Appgrade היא פלטפורמה ייחודית למיטוב שירותי ניהול מתקנים, המעניקה חוויית משתמש נוחה, שליטה מלאה ושקיפות באמצעות ממשק מקיף וידידותי למשתמש המתופעל ישירות מהטלפון הנייד שלו. הפלטפורמה ניתנת להתאמה אישית וכך מאפשרת להתמקד בדרישות הספציפיות של כל משתמש, החל מניהול הנכס ושירותים תפעוליים ועד למעורבות בקהילה.

בקרו ב-Appgrade
מסכי אפליקציה שמציגים משימות והתקדמות
  • 1 מיליון קריאות שירות
  • 30,500 משתמשים
  • 20-30% חיסכון בשירותי אחזקה ותפעול
מסכי אלקטרה מקס עם סטטיסטיקה
  • מציגה דוחות ונתונים באמצעות לוח מחוונים לניהול בזמן אמת.
  • מקצה אוטומטית טכנאים לפי מומחיות, מיקום וכדומה.
  • מנהלת את כל האינטראקציות, לשירות מושלם מקצה-אל-קצה.

Electra Max

Electra Max היא פלטפורמת ניהול שירות המיושמת בחברות הקבוצה. פיתוח טכנולוגי זה, שהוא למעשה שדרוג של מוקד השירות המוכר למתודולוגיית ניהול שירות מקיף, משקף את הסינרגיה הדינמית של גישת ה-IFM שלנו. הפלטפורמה ממטבת את יעילות השירות באתר ונותנת עדיפות לשביעות רצון הלקוח במטרה להעניק חוויית שירות מיטבית.

למדו עוד

מוקד השירות של אלקטרה FM פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ומעניק תמיכה טכנית והכוונה לשביעות רצונם של יותר מ-2,000 לקוחות ברחבי הארץ, תוך פעילות רצופה מלאה.

מרכז שירות ובקרה

מערך שירות רצוף וכולל

המוקד מנהל פעילויות באתר בזמן אמת, מעניק תמיכה מרחוק ומשגר טכנאים לפי הצורך לטיפול בכל בעיה בתחומי ההתמחות שלנו.

כל טכנאי מצויד במכשיר GPS לאיכון בזמן אמת, כדי שניתן יהיה לשלוח את איש הצוות הזמין הקרוב ביותר, עם הציוד והמומחיות הנדרשים לאתר הרלוונטי. כך מובטחים מענה מהיר ופתרון מדויק לכל צורך.

  • ניהול בזמן אמת של כל הפעילויות באתר, הבטחת 100% עמידה יומית בתוכניות וב-SLA המוגדר.

  • ניתן לפתוח קריאות שירות דרך האפליקציה, האתר או האימייל, מה שמציע ללקוח משוב מיידי ושקיפות מלאה.

  • זיהוי תקלות מהיר ויעילות אנרגטית משופרת.

  • שיבוץ הטכנאי בעל המומחיות המתאימה לקריאה וביצוע השירות עם הציוד המקצועי ביותר

תרשים נתונים מופשטים תלת מימדיים יוצאים מהמחשב הנייד

היום ומחר

מוקד השירות של אלקטרה FM ומנהלי החברה יכולים לקבל עדכונים בזמן אמת מכל מקום באמצעות מערכת ניהול אחזקה ממוחשבת (CMMS), הכוללת מודולים שונים כגון לוגיסטיקה, תחזוקה, רכש, מלאי ותקציב. לוח מחוונים תפעולי מציג בצורה ברורה נתונים כגון מדדי ביצוע מרכזיים (KPIs).

זרימת מידע שוטפת זו מבטיחה עמידה מלאה ביעדים מוגדרים, תקנות והגבלות, תוך הקצאת המשאבים הנדרשים (כוח אדם, ציוד וחומרים) לכל משימה.

תמיד עם הפנים קדימה

מערכת ניהול אחזקה ממוחשבת מנתחת ולומדת מהנתונים שהיא אוספת ומאפשרת קבלת החלטות, הבטחת איכות וניהול סיכונים יעילים יותר. על בסיס מערכת זו, אלקטרה FM ממשיכה לחתור בהתמדה למצוינות ולהעלאת רף הביצועים שלה במטרה להתגבר על אתגרים הנדסיים שונים ובעיות בשרשרת האספקה.