מרכז תחבורה לב המפרץ

מקרה בוחן

הפרויקט

מרכז התחבורה לב המפרץ משרת מדי יום 40,000 נוסעים באזור מטרופולין חיפה. המרכז כולל מסוף אוטובוסים גדול של קווים עירוניים ובין-עירוניים, תחנת רכבת וכן תחנת מעבר למטרונית. אלקטרה FM התבקשה על ידי משרד התחבורה לספק שירותי IFM מתמחים למתחם אסטרטגי זה.

פתרון השירות

לעבודה במסוף תחבורה פעיל המשתרע על פני 16,450 מ"ר עם 1,560 מבקרים נדרש תכנון מדוקדק כדי להבטיח שכלל השירותים יתנהלו כסדרם ולא ישבשו את הפעילות היומיומית. אלקטרה FM העסיקה 123 עובדים לאספקת שירותים שכללו:

  • אחזקה של הבניין והמערכות
  • ניקיון
  • איוש מוקד שירות
  • אבטחה
  • ניהול המסוף

כל השירותים תוכננו להעניק ביצועים איכותיים בכל רמה, ובכלל זה בטיחות, אבטחה, שירות לקוחות וחוויית תחבורה מיטבית לנוסעים. שיתוף פעולה וניהול בזמן אמת של פתרון IFM מקיף הבטיח מענה מהיר תוך התחשבות מרבית בעובדי המקום.