חדשות

העתיד הוא IFM

10 ינואר 2024
  • IFM
  • חדשנות

ימי השיטוטים בין ספקים רבים וניהול שירותים מבוזרים חלפו. עולמות ניהול המתקנים משתנה ועסקים חכמים מאמצים פתרונות יעילים עם ניהול מתקנים משולב (IFM). זה לא רק טרנד; זה שינוי תפיסה המגדיר מחדש יעילות תפעולית ופותח אפשרויות חדשות לאופטימיזציה של נכסים.

מודל ה-IFM פועל כמנצח של הנכס ומיישר קו בצורה חלקה בין שירותים מגוונים תחת מטריה אחת. ובכל העת טיפוח בקפידה התאמה לצרכים הייחודיים של הלקוחות. החל מניהול שגרתי ואינטגרציה טכנולוגית מתקדמת ועד פתרונות אבטחה מומחים ואסטרטגיות ניהול אנרגיה, IFM מאפשר לך להתמקד בעסק הליבה שלך ולהשאיר את הניואנסים של הפעילות היומיומית למומחים מנוסים.

למה IFM צובר תאוצה? האטרקטיביות שלו נובעת מהיתרונות המוחשיים שהוא מספק:

  • פשטות ושקט נפשי: אין עוד צורך להתמודד עם חשבוניות או לרדוף אחר ספקים שונים. חוזה אחד, איש קשר אחד, צוות אחד שמיועד להבטיח שהמבנה יפעל בצורה חלקה, וישחרר אותך מכאבי ראש תפעוליים.
  • פתרונות מותאמים לצרכים משתנים: דרישות המבנים דינמיות, ותוכנית ה-IFM צריכה להיות כזו גם. אנחנו מסתגלים לדרישות המשתנות, בין אם זה הגדלת שירותים בתקופות שיא או שילוב טכנולוגיות חדשניות לשיפור היעילות.
  • אופטימיזציה חסכונית: IFM לא רק נוגע לנוחות; הוא נוגע לפיתוח ערך. באמצעות ניהול מקיף של משאבים, תובנות מבוססות נתונים ותחזוקה יזומה, ניתן למטב את עלויות התפעול ולספק תשואה על השקעה הניתנת לכמות.
  • עם הפנים לעתיד באמצעות חדשנות: צוות המומחים שלנו נשאר צעד אחד קדימה, ומנצל טכנולוגיות חדשניות כדי לשפר את ביצועי הנכסים ולהגביר את ערך הקיימות. מאוטומציה של בניינים חכמים ועד ניהול אנרגיה מבוסס נתונים, המבנה יהיה מוכן לעתיד.

ב-Electra FM אנחנו בחזית מהפכת ה-IFM הזו. זיהינו את הביקוש הגובר לפתרונות משולבים, ואנחנו גאים להציע את חבילת השירותים המקיפה ביותר בישראל, הנתמכת בעשרות שנות ניסיון ומומחיות חסרת תקדים.

“המעבר ל-IFM הוא בלתי ניתן לערעור”, אומרת עידית שני, סמנכ”ל IFM ולקוחות אסטרטגיים ב-Electra FM. “לקוחות היום מחפשים שותפים שיכולים לפשט את הפעילות שלהם, לספק פתרונות חסכוניים ולצפות מראש את הצרכים המשתנים שלהם. IFM הוא התשובה ואנחנו גאים להיות חלוצים בישראל.”

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.