חדשות

תוכנית הכשרה חדשה למתאמי.ות תפעול בחטיבת האחזקה

2 מאי 2024
  • חטיבת אחזקה
  • מתאמי תפעול
  • תוכנית הכשרה

בתאריך ה- 25.03.23 יצאה לדרך תוכנית הכשרה חדשה שפותחה במיוחד עבור מתאמי.ות תפעול בחטיבת האחזקה. מטרת התוכנית היא לחזק את ההתמקצעות בתחומי הליבה של תפקידם, תוך שיפור התמיכה בפעילות הפיננסית של האתר, הידוק ממשקי עבודה, שליטה בעולמות הרכש והאחזקה, הענקת כלים, מיצובם כמקור ידע ומיתוג תפקיד מתאמ.ת התפעול.

תוכנית ההכשרה, המורכבת מארבעה חלקים, נפתחה ביום עיון ממוקד שבו השתתפו 14 מתאמי.ות תפעול. במהלך היום התמקדו המשתתפים בלמידת תכנת הפריוריטי ותחום הרכש.

את היום פתח סמנכ”ל התפעול בחטיבת האחזקה, מוטי ליטבק, ולאחריו הרצה ליאור וישנגרד, מנהל תיק לקוח בחטיבה, על הגדרת תפקיד מקצועית. בהמשך, העבירה קורל אטיאס, רכזת משאבי אנוש בחטיבת האחזקה, דגשים וציפיות מיום הכשרה ומתפיסת התפקיד בעולם משאבי אנוש. גיל גולדשמיט, סמנכ”ל תפעול בחטיבת האחזקה, סגר את היום עם דגשים וסיכום.

בנוסף לחלק המקצועי, נהנו המשתתפים מסדנת העשרה בתחום האופנה עם מאמנות סטיילינג.

תוכנית ההכשרה החדשה היא צעד נוסף בהתמקצעות מתאמי.ות התפעול בחטיבת האחזקה. אנו מאמינים כי התוכנית תתרום רבות לשיפור איכות עבודתם כחלק בלתי נפרד מהצוות האחזקה של האתר.

הקדשנו מחשבה עמוקה לתכנים המקצועיים בתוכנית ההכשרה שהינה שלב ראשון ברצון שלנו כארגון מקצועי להשפיע בצורה עמוקה על איכות השרות ללקוחותינו הרבים.
הפעם התמקדנו בעולם הרכש, בקרה מקצועית והתחום הפיננסי.

למתאמי.ות התפעול באתרים השונים תפקיד מרכזי ביכולת הצוות לממש את החזון בהעצמת חווית השרות ללקוחותינו הרבים ושליטה ובקרה על תהליכים פנימיים בחטיבה.

בהצלחה בהמשך!

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.