חדשות

עידן חדש של הפרדת פסולת באלקטרה FM

18 מרץ 2024
  • IFM

“הפרדת פסולת במקור מבטאת את המודעות הגבוהה ביותר לסביבה ושבריריותה אותה יכול לסגל אדם.”, כך סיכם דודי מזרחי, סמנכ”ל התפעול של חברת טווס, את תהליך הכנסת פחים להפרדת פסולת למשרדים של מטות קבוצת אלקטרה FM בבניין אמות פלטינום בפתח תקווה.

התהליך התחיל לפני מספר חודשים בפגישה עם עמיר קובי מחברת “ירוק חברתי”, מיזם המעסיק עובדים עם מוגבלויות בפעילות אקולוגית. אלקטרה FM הייתה אחראית לרכישת פחים מתאימים ולשלט בהתאם כדי לסייע בהעלאת המודעות. על אף עיכובים לא מתוכננים, המטרה נותרה בעינה בתחילת חודש מרץ, המשרדים צוידו בפחים עם סימון ברור ובוצעה הדרכת עובדים בכל קומה.

“היה לנו חשוב להיות מדויקים, גם באופן הנגשת המידע למשתמשים וגם לצוות הניקיון, שמרוקן את הפחים בקומות אל הפחים הייעודיים בבניין, וגם בבחירת הפחים עצמם. אנחנו יודעים שכל שינוי מעורר התנגדויות ופחים מסורבלים מדי היו עלולים לגרום לאתגר נוסף בהטמעה.”, הוסיף גל סדלינסקי, רכז הקיימות של הקבוצה, והמשיך, “בקלות המשתמשים יכולים לחזור לפתרון הקל של השלכת פסולת לפח מרכזי לא ממוין ואנחנו רוצים למנוע את זה. בנוסף לזה, אנחנו מתכוננים לדייק את הפתרון בהמשך להתאמה מיטבית יותר”.

ההטמעה במטות הקבוצה מהווה פיילוט בשביל בניית חבילת שירות בתחום שבעתיד קבוצת אלקטרה FM תציע ללקוחותיה, ובכך אנחנו מגדילים את מעגלי ההשפעה של הקבוצה. דודי מזרחי הדגיש, “הפרדת הפסולת במקום העבודה, היא המקור לסגל את הדפוסים ומשם להעבירם הביתה לדור ההמשך. אנו בטווס גאים להיות מתווי דרך בתחום זה.”

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.