חדשות

כנס תוכניות עבודה 2024 של קבוצת אלקטרה FM

14 מרץ 2024
  • IFM

ביום האחרון של פברואר, התאספו מנהלי ומנהלות קבוצת אלקטרה FM במוזיאון אנו בתל אביב לכנס תכניות עבודה 2024 תחת הכותרת “חוסן, לכידות. צמיחה”. לאחר ארוחת בוקר כיפית, טל אלמוג, סמנכ”ל משאבי אנוש, פתחה את הכנס עם סרטון מרגש המציג את פעילות הקבוצה בעקבות אירועי 7 באוקטובר ועם הפנים קדימה ל – 2024.

לאחר מכן עלה לבמה דניאל מילוא, מנכ”ל הקבוצה, להציג את השגי הקבוצה בשנה החולפת, מגמות בשוק ה – IFM הגלובלי והמקומי ויעדים לשנת 2024. במהלך הסקירה התייחס דניאל לאתגרים, למיקודים העסקיים ולמנועי הצמיחה האפשריים. הוא ניתח את מצב השוק והחברה, הראה את פעילויות המתחרים ודייק את הצורך שלנו כקבוצה להיות פורצי דרך ומובילי שוק. 
כמו כן, חשף את תוכנית “כשאני נהיה אנחנו” שמטרתה הרחבת הטמעת התרבות הארגונית של שיתופיות מהדרגים הבכירים לדרגי ניהול ביניים. 
דניאל שיתף כי במקור תכנן לצבוע את 2024 כשנת “חדשנות”, אך לאור המצב הרגיש בימים אלו השתנו התוכניות ואנו נתמקד בעיקר בחזרה לשגרה ושמירה על רציפות תפקודית. נושא החדשנות יהווה נדבך נוסף בפעילויות השונות שמתבצעות בחברות ובמקביל נעסוק בנושא גם כקבוצה. 
לסיום, כמסר למנהלים, הדגיש דניאל את חשיבות החוסן, הלכידות, הצמיחה ושיתוף הפעולה בין עובדי הקבוצה כחיוניים להצלחה: “אבן יסוד לצמיחה היא ייחודו של הפרט, המעצים את הכלל ולהיפך”.

לצפייה בגלריית תמונות מהכנס חלק א’ – לחצו כאן

לאחר הרצאתו, במחווה מרגשת ויוצאת דופן, ניצלנו את המעמד כדי להעניק שתי תעודות הערכה מיוחדות לחטיבת האחזקה ולאלקטרה סקיוריטי. ההוקרה ניתנה למנכ”לים, אבי מצליח ואריק רגב שואשי ולעובדים, על התפקוד יוצא הדופן בזמן החירום והתרומה החשובה למצוינות הקבוצה.

הכנס המשיך בתום הפסקה קצרה עם תכניות העבודה של היחידות העסקיות בקבוצה לשנת 2024. אבי מצליח, מנכ”ל חטיבת האחזקה, פתח בסרטון המתאר את פעילות החטיבה במלחמת חרבות ברזל ולאחריו סיכם את ההישגים המשמעותיים של החטיבה בשנה זו. אחריו, עומרי ברזילי, מנכ”ל מכלול, שיתף בפעילויות שבהן היו צריכים לעסוק מפרוץ המלחמה וסיפר על עבודתם החשובה במטה החטופים. אילן שמעוני, מנכ”ל טווס, הציג את הצלחתה וחשיבותה של האסטרטגיה הירוקה גם בימים מורכבים אלו. מיד לאחר מכן עלה משה ויצמן, מנהל הפעילות של אלקטרה תומר, וסקר את האצת הפעילות השנה בשל המצב הבטחוני ושיתופי הפעולה המוצלחים עם החברות האחרות. ויצמן ציין כי יתקיים השנה כנס בנושא קיימות באלקטרה תומר בו ישולבו “שחקנים מרכזיים” בקבוצה.

אחרי הפסקה נוספת עלה נפתלי יחילצ’וק, שותף באלקטרה טרגט, והראה איך החברה מימשה הזדמנויות שנקרו לפתחה ואת זכיותיה בפרויקטים חדשים. הוא כמובן הזכיר את הזכיה בהפעלת טייסת הכיבוי האווירי של אלביט, מרוץ ירושלים שהתקיים ב-8 במרץ ומערך ההקמה לבחירות של הרשויות המקומיות שהתקיימו ב-27/2 באלפי מוקדים ברחבי הארץ (עם הפנים קדימה לסיבוב בחירות נוסף). אחריו, אריק רגב שואשי, מנכ”ל אלקטרה סקיוריטי, הציג את תפיסת האבטחה החדשה ביישובים באזורי סיכון שנכתבה בשלהי אירועי ה-7 באוקטובר. את הצמיחה האדירה של החברה והחשיבות של הטמעת מודל האבטחה המדלגת. נדב הרטל, מנכ”ל חטיבת Field Service, תיאר את המהלכים המתוכננים שעתידים להוביל את החטיבה להישגים יוצאי דופן וחשף את תוכנית האחזקה המונעת לגגות באמצעות “מערך הרחפנים” החדשני. האחרון לעלות היה ערן הראל, מנכ”ל נכסי אריאל, שסיפר על האתגרים שהיו לו בשנתו הראשונה בתפקיד לנוכח האירועים המורכבים במדינה ויחד עם זאת על הצמיחה שחוותה החברה והטמעת ופיתוח אפליקציית AppGrade לפעילות.

לצפייה בגלריית תמונות מהכנס חלק ב’ – לחצו כאן

לאחר הפסקת הצהריים יצאו המשתתפים לסיור עצמאי במוזיאון העם היהודי המרשים והנגיש ובתערוכת “7 באוקטובר” העוצמתית, שהציגה עבודות של יוצרים מעוטף עזה ויצירות בעקבות המלחמה והמתקפה הקשה על ישראל.

הכנס נחתם עם הרצאתה המרתקת של הטרנדולוגית – עדי יופה. יופה הציגה את העקרונות העיקריים שמאפשרים לחזות את מגמות העתיד והטכנולוגיות שצפויות לשנות את כללי המשחק, ובזכות דוגמאות מהעבר הקרוב, הסבירה שרק גמישות מול אירועים משבשי שוק ומציאת פתרונות יצירתיים ניתן להמשיך להתפתח.

בתום הפעילות התפזרו מנהלות ומנהלי הקבוצה לסופ”ש חדורי מוטיבציה לשנת העבודה, כשהם לא שוכחים לאסוף את השי המקסים – סיר לשבת עם מצרכים להכנת מרק מנחם, בו שילבנו ברכה מדניאל מילוא למשפחות התומכות את המנהלים בכל ימות השנה.

שתהיה לנו שנת עבודה מוצלחת ופוריה.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.