חדשות

חטיבת Fit&Spa בראש חזית הכושר והבריאות בישראל

3 אפריל 2024
  • IFM

במטרה לשמר את הרמה המקצועית ולהמשיך להוות חוד החנית של ענף הכושר והבריאות בישראל, ערכו בשבוע שעבר הנהלת חטיבת Fit&Spa בשיתוף עם חברת Technogym האיטלקית כנס מיוחד. במהלך הכנס הוצגו והודגמו טכנולוגיות חדשניות בתחום, אפליקציות ושיטות אימון חדשות מהמתקדמות בעולם.

חטיבת Fit&Spa מנהלת כיום את מתחמי הכושר המובילים והחדשניים בישראל, ומעניקה שירות 360 ללקוחותיה החל משלב התכנון וההקמה ועד להפעלת המתחמים ברמת פרימיום. בכנס השתתפו מנהלים, מאמנים וחברי צוות מכל רחבי הארץ, אשר נחשפו לחידושים המובילים בתחום הכושר והבריאות.

החידושים שהוצגו בכנס:

אימונים וירטואליים: חווית אימון אישית ומקצועית, עם מגוון תכניות אימון וסגנונות שונים הזמינים בכל זמן ומקום.

אימונים ב-LIVE עם מאמנים מכל העולם בכמה שפות: אפשרות להתאמן עם מיטב המאמנים בעולם, תוך קבלת משוב ותמיכה בזמן אמת.

מכשירים חדישים: מכשירי כושר מתקדמים ללא משקולות, אלא עם התנגדות חשמלית שיכולה להשתנות תוך כדי תנועה בהתאמה אישית למתאמן/ת. לכל מכשיר צג ייעודי המציג מגוון תוכנית אימון.

אפליקציה ייעודית לאימוני קבוצות: מחזקת את הקשר בין המשתתפים ומעודדת קהילה בריאה ומגובשת.

תוכנת CRM עם יכולות AI: משמשת לשיפור הקשר עם הלקוחות, תוך מתן המלצות אישיות ומעקב אחר התקדמותם.

תכניות אימון בהתאמה אישית: מסונכרנות באופן מלא למכשיר הנייד ושמורות בענן – גישה נוחה וקלה לכל תוכנית אימון, בכל זמן ומקום.

אייל ברוכים, מנהל חטיבת Fit&Spa, ציין: “הובלת חזית החדשנות בענף הכושר והבריאות בישראל מקנה לנו את היכולת להעניק ערך ייחודי ללקוח. מדובר בנדבך נוסף ומשמעותי בפעילותנו המתמשכת לקידום ענף הכושר והבריאות בישראל.”

ערן הראל, מנכ”ל נכסי אריאל מציין: “חברת נכסי אריאל חרטה על דגלה, להיות החברה המובילה בתחומה וכפועל יוצא לקדם חדשנות בענף מתחמי הכושר ובסביבה העסקית התומכת. אנו גאים בחטיבת Fit&Spa, המובילה את החדשנות בתחום ה-Wellness.”

כנס זה מדגיש את המחויבות של חטיבת Fit&Spa להוביל את ענף הכושר והבריאות בישראל ולהעניק ללקוחותיה את החוויה הטובה ביותר. חטיבת Fit&Spa ממשיכה להוות חוד החנית בתחום, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, שיטות אימון חדשניות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.