חדשות

כנס חטיבת השירות הנייד Field Service

11 מרץ 2024
  • Field Service
  • IFM

בינואר האחרון התכנסו מנהלי החטיבה ב”טרמינל עיצוב בת-ים” לקיום יום תוכניות עבודה לשנת 2024. מתחם עיצוב חברתי ומיוחד שהקימה עמותת ”לצאת מהקופסא”. זהו מרחב שאותו חולקים חממת מעצבים, מפעל שיקומי וחצר חברתית, הפועלים בסינרגיה. 
המשתתפים התכנסו באולם המרכזי להצגת תוכנית העבודה, נדב הרטל מנכ”ל חטיבת FS הציג את סיכום שנת 2023, שיקף את התמודדות החטיבה עם אירועי ה-7 באוקטובר, והנחה את החטיבה לקראת חזרתם של עובדי המילואים הצפויים לחזור לשגרת העבודה.

נדב הבליט את השיגיה של החטיבה בשנה החולפת בהרחבת מגוון הלקוחות כגון פרוייקט תשתיות חח”י, Philips ועוד. בנוסף, ציין את הרחבת השת”פ העסקי עם החברות האחיות, הביע הוקרה על תמיכתם של אנשי המטה בשטח וחשף את תוכנית האחזקה המונעת לגגות- “מערך הרחפנים”. 

מנהלי החטיבה ציינו לטובה ואף הבליטו את השיפור של יכולות הטכנאים בשטח הודות למגוון ההכשרות שחוו במהלך השנה כגון: קורס מנעולים ופריצת כספות, קורס מיזוג וקירור, הכשרת מערכות כיבוי וכו”. 

בסיומה של ארוחת צהריים מפנקת, יצאו המנהלים לסדנת נגרות בעץ ובה בנו יחד שולחנות וספסלים לקיבוץ גברעם אשר נפגע קשות במלחמה.

נדב הרטל סיכם את הכנס: “לאחר שנת צמיחה ב- 2023 עם שינויים רבים בתהליכי העבודה וכניסה לשווקים ואתגרים חדשים, פתחנו את שנת 2024 לתוך מלחמה ושוק באי וודאות. התכנסנו כאן כל מנהלי החטיבה, על מנת לסכם את עיקרי 2023 וללמוד את האתגרים והיעדים לשנה הבאה. עברנו על תוכנית העבודה שריכזה את תוכניות כלל המחלקות. וברוח התקופה, סיימנו את היום בפעילות גיבוש שכל כולה תרומה ליישובי עוטף עזה. גאה בכם מאוד“. 


גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.