חדשות

יום עיון בלתי נשכח באלקטרה סקיוריטי

9 אפריל 2024
  • IFM
  • Security
  • אבטחה

לאחר תקופה מאתגרת בה עובדי אלקטרה סקיוריטי עבדו סביב השעון, חלקם תוך גיוס ממושך במילואים, החליט מנכ”ל החברה, אריק רגב שואשי, לעצור את המרוץ ולשחרר מעט את הלחץ של התקופה האחרונה ולהעניק לצוות יום עיון מיוחד באילת.

היום הראשון החל בשעות הבוקר המוקדמות בסיור ב”עין עבדת” שכלל סקירה כללית על האזור וסיור קצר עד למפל, שם, מול נוף מרהיב התכנסו כל חברי המטה והסגל וערכו היכרות תוך מתן סקירה אישית ומקצועית כל אחד בתחומו.

מטה החברה שיתף בחוויותיו האישיות בהתמודדות עם רגעי משבר מאז תחילת המלחמה, תוך התמקדות בצמיחה אישית וארגונית, עמידה ביעדים וקטיפת ההצלחות.

לאחר מכן, כל מטה החברה המשיך ל”חניון הרועה”. שם הכינו ארוחת בוקר ישראלית אותנטית, עם שקשוקות, חביתות, סלטים ואיך לא, מרק תימני שהכין נחמיה אדמוני.

במהלך ארוחת הבוקר, אריק רגב סקר את פעילות החברה בחודשים האחרונים מאז החלה המלחמה,  תוך שיתוף הסגל בתהליכים החדשים ובגיבוש תפיסת אבטחה חדשנית שאושרה על ידי אלוף פיקוד הצפון.
הוא הודה למטה ולסגל החברה על תרומתם ומחויבותם, ועל תפקידם החשוב בהובלת שינוי תפיסת האבטחה במדינת ישראל.
היום הראשון הסתיים במסיבת בריכה שעזרה בשחרור לחצים והורדת המתחים.

ביום השני השתתף צוות אלקטרה סקיוריטי בכנס מרתק של וועדת התאגידים העירוניים בראשות ראשי ערים ורשויות. במהלך הכנס הציג הצוות בגאווה את תפיסת האבטחה החדשנית של אלקטרה סקיוריטי.

אריק רגב: “אני מודה לכם שבזכות העבודה הקשה של כל אחד ואחת מכם אנחנו מצליחים יחד לשנות תפיסה במדינת ישראל”.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.