חדשות

כנס מנהלים 2024- נכסי אריאל

18 אפריל 2024
  • כנס
  • נדל"ן
  • נכסי אריאל

בתאריך 4.4.24, התכנסו מנהלי קבוצת נכסי אריאל לכנס מיוחד במלון VERT בנתניה. הכנס, שהיה מושקע ומפנק, כלל סקירה מקיפה של פעילות החברה בשנת 2023, תוכניות לשנת 2024, ופרסים למצטייני החברה.

ערן הראל, מנכ”ל קבוצת נכסי אריאל, פתח את הכנס וסקר את פעילות החברה בשנה החולפת. הראל התייחס לנושאים רלוונטיים רבים, תוך מתן דגש על האתגרים וההצלחות שחוותה החברה. בהמשך, הציגו מנהלים שונים בחברה מגוון מצגות מרשימות על פרויקטים ופעילויות מרכזיות בהן היו מעורבים.

שיאו של הכנס היה טקס חלוקת פרסים למצטייני החברה, אשר הוקירו את תרומתם יוצאת הדופן להצלחתה. לאחר ארוחת צהריים מפנקת, שמעו המנהלים הרצאה מרתקת מאת דני מילוא, מנכ”ל אלקטרה FM, ונהנו מהרצאה מעניינת ומרתקת על יזמות מאת ד”ר מאור פריד.

“מרגש היה לראות את כלל מנהלי החברה לאחר תקופה מאתגרת אותה עברנו”, אמר ערן הראל, מנכ”ל נכסי אריאל. “הכנס היה הזדמנות נהדרת לסקור את פעילות החברה בשנת 2023, להציג את התוכניות לשנת 2024 ולחגוג את ההצלחות של עובדינו. הכנס הדגיש את העוצמות של קבוצת נכסי אריאל ואת ההון האנושי המצוין שלה, ואני גאה מאוד בכל אחת ואחד מהעובדים”.

הכנס היה יום מיוחד של התכנסות, הוקרה והשראה עבור מנהלי קבוצת נכסי אריאל. הוא היווה הזדמנות נהדרת לחזק את הקשרים בין המנהלים, לחגוג את ההצלחות ולשאוב השראה לקראת השנה הבאה.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.