חדשות

כנס תוכניות עבודה של חטיבת האחזקה

13 מרץ 2024
  • IFM

ב 22/2 התקיים כנס תוכנית העבודה השנתי של חטיבת האחזקה באולמי RIVERSIDE בתל אביב. הכנס נפתח בארוחת צהריים עשירה מול נחל הירקון באווירה פסטורלית לצד סירות חתירה.
בסוף הארוחה כל המשתתפים התכנסו באולם המרכזי להצגת התכנים.
אבי מצליח, מנכ”ל חטיבת האחזקה, פתח עם סרטון קצר שהציג את התמודדות החטיבה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר 2023.

אבי סקר את פעילות החברה והישגיה המשמעותיים בשנה החולפת והציג את הנושאים בהם תתמקד החטיבה בשנה זו. בין החשובים בהם הוא הפחתת אירועי הבטיחות ומנועי הצמיחה של החטיבה.

המשתתפים האזינו בקשב רב להצגת פעילות החטיבה בשיקום הבסיסים והישובים בעוטף, התמודדות העובדים במצבי קיצון, האובדן שחוותה החברה, כוחות המילואים שהתגייסו וכן הפעילות הרחבה של משאבי אנוש לתמיכה בכלל העובדים.

לאחר דבריו של אבי, עלה מנכ”ל הקבוצה, דניאל מילוא והודה לכל העובדים על תרומתם ועבודתם הקשה לאורך השנה. הוא הדגיש את חשיבות תפקוד עובדי האחזקה בשמירה על תקינות התשתיות והנכסים של הקבוצה והביע את הערכתו הרבה למחויבותם המקצועית ולמסירותם.

לאחר הפסקת קינוחים טעימה, עלה להרצאה סוחפת ד”ר עוז גוטרמן בשם “מזמינים אתכם לזוז”, הנוגעת בפרואקטיביות והדרך בה מנהלים יכולים להתחבר טוב יותר לעובדים שלהם ולעורר בהם מוטיבציה ומחוברות לארגון.

למתעניינים ניתן לקרוא את סיכום ההרצאה של ד”ר גוטרמן בקישור זה:
https://www.ozguterman.com/sum-success-keys

אבי מצליח סיכם והודה למארגנים שדאגו לכל פרט.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.