חדשות

זהויות קבוצת אלקטרה FM

11 אוקטובר 2023

כקבוצת חברות המעניקה ללקוחותיה שירותים במגוון רחב של תחומים, התעורר צורך באלקטרה FM במיקוד החוטים המקשרים בין היחידות העסקיות השונות, כך שיהוו מנועי צמיחה משותפים. בשנת 2019 התכנסו חברי ההנהלה כדי לגבש את הזהויות של הקבוצה שיקפיצו אותה קדימה בעשור החדש.

דניאל מילוא, מנכ”ל קבוצת אלקטרה FM, בחר להגדיר את המפגש כנקודת מפנה, “איפיון הזהויות של הקבוצה הוא מהלך אסטרטגי להתאמת הפעילות שלה לאתגרים בסביבה העסקית המשתנה ויצירת שיפור מתמיד ברובד העסקי. היה ברור לחברי ההנהלה שאנחנו זקוקים לקו מנחה שניצור יחד, כל חברה עם הייחודיות שלה, וזוהי הייתה ההזדמנות שלנו לחבר את הידע המצרפי לכדי שלם הגדול מסך חלקיו”.

תוצרי הסדנה בת היומיים היו חמש זהויות והמיומנויות הדרושות לפיתוח בקבוצה כדי לאמץ אותן:

  1. ארגון מוביל שוק
    הפיכת קבוצת אלקטרה FM לארגון נבחר על ידי לקוחות, שחברות מתחרות שואפות להידמות לו, בעל ערכים מוספים ובידול, שמזהה מגמות בשוק ומספק מענה מותאם ואוחז בנתח שוק הגדול ביותר.
  2. ארגון חדשני וטכנולוגי
    הפיכת קבוצת אלקטרה FM לארגון המייצר ערך מוסף באמצעות פתרונות מתקדמים לצרכי השוק המשתנה.
  3. ארגון שמצטיין בהענקת חווית שירות
    הפיכת קבוצת אלקטרה FM לארגון המצטיין בהענקת חווית לקוח (רגש) ללקוחותיה.
  4. קבוצת Total Integrated Facility Management (ניהול נכסים אינטגרטיבי מקיף)
    הפיכת קבוצת אלקטרה FM לארגון אינטגרטיבי המעניק מכלול פתרונות שירות מקצה לקצה.
  5. ארגון ממוקד אנשים
    הפיכת קבוצת אלקטרה FM לארגון נבחר על ידי עובדיו, הכולל מחוברות למקום העבודה ומעורבות קהילתית.

“רוב המיומנויות כבר נרכשו על ידי הקבוצה בצורה כזאת או אחרת, והיה צורך לזקק אותן ולהציב אותן במסגרת המתאימה בצורה חוצת ארגון ובהירה”, הוסיף מילוא, “כמובן שאנחנו מסתכלים קדימה וזוהי נקודת הבסיס שממנה רק נמשיך להתפתח”.

בקבוצה ניתן לחזות במספר תהליכים המתרחשים במקביל. הוצאה לפועל של אסטרטגיית חדשנות, שכוללת מרכזי ידע ופיתוח, קהילת IFM המורכבת ממנהלים בכירים של היחידות העסקיות השונות שפועלים בקבוצות חשיבה על יוזמות שמקדמות עבודה משותפת ועוד.

מילוא המשיך, “אנחנו מעודדים את כל העובדים והעובדות שלנו, בכל התפקידים, לקחת חלק בעיצוב העתיד של הקבוצה. אף פעם אי אפשר לדעת מאיפה הרעיון החדשני הבא יגיע, ולכן חשוב לי לייצר גם גישה ישירה אליי. וכשיש זהויות ברורות לקבוצה, הן לא רק מהוות מצפן, אלא גם קרקע פורה לחשיבה שהולמות את היעדים שלנו.”.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.