חדשות

הכירו את עידית שני, סמנכ”לית תחום IFM ולקוחות אסטרטגיים

8 מרץ 2024
  • IFM

הכירו את עידית שני, סמנכ”לית IFM, בת 48, מהוד השרון, נשואה ליגאל ואמא לתומר ובן.
בעלת תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת דרבי. הצטרפה לאלקטרה FM לפני כ-6 שנים, לאחר 25 שנות ניסיון בתחום ה-IFM ותפעול בלקוחות הייטק.

עידית, ספרי לנו קצת על הדרך המקצועית שלך בתחום ה-IFM. 
“את דרכי המקצועית התחלתי בחברה בינלאומית שעסקה בניהול נכסים אינטגרטיבי (IFM). צברתי 25 שנות ניסיון בתחום זה, וכיום אני מובילה את תחום ה-IFM ולקוחות גלובליים אסטרטגיים בקבוצה ומאמינה בכל ליבי בחשיבותו ובהשפעתו הרבה על הסביבה העסקית בה אנו פועלים”. 

מהו בעצם מודל ה- IFM?
“מודל ה-IFM (ניהול נכסים אינטגרטיבי) הוא גישה חדשנית ומתקדמת לניהול ותפעול נכסים, שם דגש על מתן שירות איכותי ויעיל ללקוח. המודל מתבסס על עקרונות מרכזיים כמו התאמה אישית של פתרונות ניהול, צוות מיומן, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, תהליכים יעילים, בקרה ושיפור מתמיד, פלטפורמת ניטור מתקדמת, ושיתוף פעולה מלא עם הלקוח. גישה זו, אני מאמינה, תהווה פתרון אידיאלי עבור חברות וארגונים רבים”.

עם אלו אתגרים את מתמודדת בתפקידך?
“כסמנכ”לית תחום IFM, אני אחראית להוביל תחום דינמי ומתפתח, תוך התמודדות עם אתגרים רבים. עליי להבין את הפוליטיקה הארגונית, להיות חדשנית ויצירתית, לזהות מסרים מדויק, למצב את תדמית הקבוצה ולחזק את ממשקי הפעולה מול השותפים העסקיים”.
 
מה היה האתגר הגדול ביותר לאורך הקריירה שלך?
“האתגר הגדול ביותר לאורך הקריירה שלי היה הקמת תחום ה-IFM מאפס. הייתי צריכה להנחיל את תפיסת ה-IFM בקבוצה על כל צורותיה, תוך הובלת תחום חדש בעל עולם תוכן ייחודי”.

ומהם הפרויקטים/הישגים שאת הכי גאה בהם כיום?
“אני גאה במגוון פרויקטים והישגים לאורך הקריירה, ביניהם חבילת הקיימות פורצת הדרך,אתר הקבוצה הידש ומודל שותפות אסטרטגי עם שותפים גלובליים. פרויקטים אלו תרמו רבות להצלחת הקבוצה, תוך חיזוק המותג, שיפור התדמית וקידום חדשנות. אני גם גאה בצוות המדהים שבניתי, בתרבות הארגונית ובשיפור משמעותי בביצועי הקבוצה”.

מהם הערכים המנחים אותך בעבודתך?
“רגישות, יוזמה, יושר, שקיפות, אסרטיביות, איכות ומצוינות”.

מהו החזון שלך עבור הקבוצה?
“להדגים באופן רהוט את מוצר ה- IFM, אשר הינו למעשה, מודל המרכיב ומשלב את כלל עולמות השירות בתפעול ואחזקת נכסים. וכאשר האות ” I ” פה תהיה למעשה  “WE”, כלומר אנחנו, כולנו להפוך את האגוסיסטם לאקוסיסטם”.

ומחוץ לעבודה מה התחביבים והעיסוקים?
“כמו בחיים, אני אוהבת לרוץ למרחקים. הריצה מסמלת עבורי את הגישה שלי לחיים: חתירה מתמדת קדימה, התמדה, נחישות וסבלנות. אני תמיד שואפת להתפתח ולצמוח, הן ברמה האישית והן המקצועית”.

עידית עם אמה

היום הוא יום האישה הבינלאומי, מה המשמעות של יום זה עבורך? 
“יום האישה עבורי זהו יום מיוחד בו אני בוחרת לפרגן לכל הנשים באשר הן, לעצור רגע, להתבונן ולראות את העוצמה הנשית שלנו. אך יחד עם זאת, גם את הרוך הנשי. בעני זהו שילוב נכון ומרכיב חיוני להצלחה אינסופית ולצמיחה מתמדת”.

מי האישה שמהווה עבורך מודל לחיקוי?
“אחת הנשים שקיבלתי מהן השראה היא ראש ממשלת בריטניה לשעבר, מרגרט תאצ’ר, שעמדה בראש מעצמה אדירה ועשתה שינויים מהפכניים בעולם שבו לנשים לא היו מספיק דלתות פתוחות. 
מעבר לעובדה שתאצ’ר הייתה ראשת ממשלה, שזה הישג בפני עצמו, היא גם לא התביישה להיות אישה בעולם שבו היא חיה וידעה לשמור על הנשיות שלה מבלי להתבייש בה. 
אחד המשפטים מעוררי ההשראה הזכורים שלה הוא בתרגום חופשי: ‘אם אתה רוצה שמשהו יאמר – תן את המשימה לגבר. אם אתה רוצה שמשהו יעשה – תן את המשימה לאישה'”. 

מהי העצה הטובה ביותר שקיבלת בחייך?
“העצה הכי טובה שקיבלתי בחיי היא מאמא שלי האהובה,’תאמיני בעצמך ואין דבר שלא תצליחי‘!”
 
ומה המסר שלך לנשים?
“הכל מתחיל בנו עצמנו, נשים יקרות. תפסיקו להתנצל על עצם היותכם אסרטיביות ונשות קריירה! תאמינו בעצמכן, תלכו זקוף, תהיו אותנטיות, תעריכו ותוקירו את הנשים בחייכם, תעצימו ותגדילו אותן ותפעלו לשוויון אמיתי”. 

יום האישה שמח!

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.