חדשות

יום עיון ראשון לאגף הכספים של אלקטרה FM

23 מאי 2024
  • יום עיון
  • כספים

85 עובדים ממחלקת הכספים מכל חברות הבת באלקטרה FM לקחו חלק ביום עיון ראשון מסוגו לאגף הכספים של אלקטרה FM.

היום נפתח בדבריו של דניאל מילוא, מנכ”ל אלקטרה FM, שסקר את פעילות IFM בשנה החולפת והציג את האתגרים העסקיים לשנת 2024 ואת מגמות השוק העולמי. לאחר מכן, מיכה רובין, סמנכ”ל כספים קבוצת FM, המשיך בהצגת המבנה של אלקטרה בע”מ, אלקטרה FM, מבנה אגף כספים, סקר את המשק הישראלי, הרחיב על נושא ההון החוזר וסיכם את המסר המרכזי בהרצאתו -“כשאני נהיה אנחנו” והתבטא כי למחלקת הכספים תפקיד חשוב בחיבור ובהצלחת התקשורת בין הממשקים השונים.

לאחר מכן עלו החשבים של חברות הבת להצגת היחידה העיסקית אותם מובילים: אנסטסיה ולייב (מנהלת כספים חטיבת אחזקה), אנדרי סיטניצקי (מנהל כספים אלקטרה סיקיוריטי וטווס), ליאת בלוך (חשבת פילד סרוויס), כנרת בקמן (מנהלת כספים אלקטרה תומר), חזי זליאט (מנהל כספים מכלול) וליז קדוש (סמנכ”ל כספים נכסי אריאל).

לבסוף, היום הסתיים בהרצאת אורח מרתקת בנושא מצויינות אישית שהעביר ניב פארן (מוביל פיתוח מנהיגות אישית וארגונית).

ירון יצחק, נכסי אריאל: “מודה ומברכת את החברה על הידוק החיבור בין הצוותים והיכרותם, ההרצאות היו מעוררות השראה, גרמו לתחושת שייכות, שותפות וקידום מטרות יחד, הכנס תרם לאיסוף והנחלת ידע בקרב המשתתפים ואני בטוחה שישפיע על דרכי הפעולה, תרם מאוד לפיתוח ידע וחיזוק פלטפורמות קיימות ושיפורן. בטוחה שבכנסים הבאים נבנה חזית כוח עם דגש לשותפים חדשים וחשיבה חדשנית ושבהמשך נלמד עוד על התוכן וניחשף לכלים לבניית כוח והצלחות מרובות.”

תמיר חממי, נכסי אריאל: “יום העיון היה מפגש חיוני בעיקר בפן החיבוריות בין אגף הכספים שלנו לשאר אגפי הכספים של החברות השונות בקבוצה בכלל, וחשיפה להישגיה ,מטרותיה ואסטרטגיית הקבוצה, בפרט. מאוד חשוב לפעמים ל “עצור לרגע..” וליזום יום שכזה- בו האגף יכול לשמוע ממקור ראשון את הערכת ההנהלה הבכירה על תפקודו בשגרות היום יום, מחד ומאידך, גם להנהלה הבכירה מתאפשרת הצגתן של אסטרטגיית הפעולה והערותיה לאגף – בצורה נעימה, ממוקדת ונטולת רעשי רקע דרך ה”לבן שבעיניים” – תודות לכל הנוגעים בארגון יום העיון ! כן ירבו!”

מיכל נדיר, טווס: “היום היה יום עיון מעניין מאוד אשר גרם לנו להכיר את כל פעילויות הקבוצה שבאמת לא הכרנו טוב לפני”.

מרגלית משה, נכסי אריאל: “שמחתי להכיר קולגות חדשות, חברות חדשות מתחומי פעילות שונים, היה יום עיון מעניין. חייבת לציין כי ההרצאה של ניב הייתה מעולה! תודה והמשך פעילות מבורכת”.

חלי שלו, מנהלת מש”א אלקטרה FM סיכמה: “מתוך מטרה להפוך את מחלקת הכספים לקבוצה מקצועית והומוגנית, מטרה אשר קיבלה חיזוק מצורך שעלה בניתוח תוצאות סקר חווית עובד, הוחלט על קיום יום עיון. הכנס הוא רק סנונית ראשונה ובמהלך השנה צפויים גם ימי עיון, הכשרות נוספות ושולחנות עגולים. שמחתי להוביל את יום העיון הזה שכלל תכנים מקצועיים יעודים למחלקה ואיפשר לעובדים והעובדות להכיר את הקולגות שלהם בחברות הבת השונות של אלקטרה ולחלוטין להשאיר טעם של עוד – כנס זה מסמן התחלה של מסורת!”

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.