חדשות

Green is Clean בהייטק

10 ינואר 2024
  • IFM
  • חדשנות
  • קיימות

במהדורת ינואר 2024 של “ספר ההייטק הישראלי” מטעם עיתון TheMarker, שהייתה בסימן מקומו של ההייטק במאמץ המלחמתי והמציאות שאחרי המלחמה, התפרסם מאמר מאת מנכ”ל חברת טווס, אילן שמעוני, שמדגיש שוב שבתוך כל פעילויות השיקום הלאומי והגיאו-פוליטי יש חשיבות עצומה בפעילות לצמצום ההשפעה השלילית על כדור הארץ.

באפריל 2023, חברת טווס הובילה מהלך בעל השפעה עצומה – Green is Clean, בו עברה באופן בלעדי לשימוש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה. כחברת הניקיון הגדולה בישראל, טווס מרימה את הרף לציפיות של לקוחותיה ומהווה דוגמה למתחרות בשוק ומעודדת שינוי לטובת הסביבה גם בהן.

חברת טווס שנוסדה ב-1988, קשרה ידיה עם ענף ההייטק ישראלי כבר בשנותיה הראשונות וחברות רבות בתעשייה זו מקבלות ממנה שירות מסור, מתקדם טכנולוגית, מותאם אישית לצרכיהן וגמיש תפעולית, בייחוד בתקופות מורכבות. ביחד עם לקוחותיה החברה מקדמת את האג’נדה הסביבתית והחברתית שלה, שמתמקדת בהעצמת עובדים ושמירה על זכויותיהם. “בימים אלו המסה של  3,500 עובדי הניקיון של טווס המנקים יום יום-שעה שעה עשרות מיליוני מ”ר בארצנו מדן ועד אילת מפסיקים להשתמש בחומרי ניקוי מזהמים ועוברים לחומרי ניקוי אקולוגיים -ידידותיים לסביבה שאינם פולטים יותר גזי חממה לשמים”, תיאר שמעוני וסיכם “חברת טווס בוחרת כתמיד להיות בצד הנכון של ההיסטוריה”.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.