חדשות

תנופת אימפקט כמנוע כלכלי

9 ינואר 2024
  • חדשנות
  • קיימות

תחום הקיימות (Sustainability) תופס תאוצה בשנים האחרונות בכל העולם וכמובילת שוק, קבוצת אלקטרה FM שמה לה למטרה לקחת חלק במאמץ לפתח את התחום בשורותיה ועבור לקוחותיה ובכך ליצור השפעה (אימפקט) חיובית על הסביבה והחברה. כל זאת מעבר לשירותים הרבים בתחום שהיא מעניקה כחלק מעבודתה השוטפת לאורך כל שנות פעילותה שנובעת מההבנה שהכלכלה היא שמעצבת את המציאות סביבנו.

עידית שני, סמנכ”לית תחום IFM ולקוחות אסטרטגיים, מסבירה, “מתוך הבנה שקיימות היא הדבר הנכון בשביל העובדים והלקוחות, בשביל האוכלוסיה בישראל ובעולם בכלל, היא הוצבה כאחד מערכי הליבה של הקבוצה. צוות ה-IFM מניף את דגל הקיימות בקבוצה ומניע כל הזמן שינויים חוצי ארגון.”

הצורך בשינוי התפיסה לא מגיע רק ברמה המקומית, אלא גם מחוקים ותקנות חדשים שנכנסים מחו”ל, בעיקר מאירופה, ועתידים להשפיע גם על ישראל ועל הרווח מהייצוא, וגם מתפיסות בינלאומיות ודרישות ברורות משרשרת האספקה.

“הקשר ההדוק עם חברות גלובאליות שכבר עובדות בקווים מנחים וברורים בתחום הקיימות, מאפשר ל-IFM ליצור שיתופי פעולה ביוזמות שונות ולהיחשף לרעיונות חדשים בקבוצות חשיבה משותפות”, ממשיכה שני, “אחרי שפיתחנו אסטרטגיה סדורה הכוללת מבנה ארגוני תומך, אנחנו ממשיכים לקדם את החברה בתכניות שונות ולשכלל את היכולות שלנו בנושא.”

אלקטרה FM מקדמת פעילויות Wellness שונות לעובדיה וגם הן נכנסות תחת תחום הקיימות. זאת מכיוון שבריאות ובטיחות העובדים ושביעות רצון ממקום העבודה הם ערכים בלתי נפרדים מקיימות – הם אלה שדואגים לרווחה שלהם. פעילויות נוספות שקשורות הן מעורבות חברתית והתנדבות קהילתית – להן השפעה ישירה על החברה בה אנו חיים.

לחברות שעוסקות בעיקר בניהול ואחזקת מבנים ואתרים התחום הסביבתי הוא התחום בו ההשפעה הגדולה ביותר. ואלו החברות עם מגוון הפתרונות המותאמים אישית לצרכי הלקוחות ששומרים על הסביבה שיקבלו יותר פניות בשנים הקרובות. כאמור, בסוף זה הצד הכלכלי שמזיז את המשק לכדי פעולה, ואלו החסכונות שהלקוחות מקבלים שמהווים את הזרז הטוב ביותר בשביל לפנות לפתרונות מקיימים.

שני מסכמת, “יצירת פתרונות מעשיים ושינוי הגישה שלנו לעולם הם שיקבעו את איכות החיים שלנו בהווה ובעתיד. אנחנו בטוחים שפעילות ענפה ומעמיקה בתחום ישיאו ערך מוסף ובכך יימשכו לקבוצה הזדמנויות נוספות וייחדו אותה בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. יחד נוכל לסייע לאיזון בין צרכי הפרט לצרכי הסביבה והחברה למען יצירת חברה בריאה, מאוזנת וצודקת.”

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.