חדשות

כנס קהילת החשמל

30 אפריל 2024
  • חשמל
  • כנס
  • קהילה

בסוף החודש מרץ, יצא לדרך הכנס הראשון של קהילת החשמל של אלקטרה FM.

קהילה זו מאגדת נציגים מכלל החברות בקבוצה, הפועלים לקידום תחום החשמל באלקטרה FM. מפגש זה מהווה את תחילתו של מסע ארוך, המתוכנן להימשך לאורך השנה וגם בשנים הבאות.

את היום פתח מנכ”ל חטיבת האחזקה, אבי מצליח ושיתף שבתוכנית העבודה הן של 2023 והן של 2024 הוקדש פרק להכשרת כלל העובדים העוסקים בחשמל, ואף הוגדרו מספר צירים לטובת קידום אוכלוסיית העובדים העוסקים בחשמל: 
ציר 1 – הקמת פורום חשמל. קהל היעד כ-600 חשמלאים עם כל סוגי הרישיונות ומכלל החברות.
ציר 2 – הקמת קהילת חשמל. קהל היעד כ- 50 מהנדסים והנדסאים מכלל החברות בקבוצה.

לאחר מכן, עלה לבמה מנכ”ל אלקטרה FM, דניאל מילוא ודיבר אודות החשיבות של קהילה זו: 
קהילת החשמל תשמש כפלטפורמה חשובה לשיתוף ידע ותבסס רשת קשרים מקצועית, היא תייצר שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות בתחום החשמל, תאפשר למידה משותפת ופיתוח מקצועי של העובדים והמנהלים, תוביל עיסוק בחדשנות, תחזק את תחושת המחוברות הארגונית ותמצב את קבוצת אלקטרה FM כמובילת שוק בתחום החשמל.

סמנכ”ל ההנדסה של הקבוצה, פיקי קופמן, המשיך בהצגת מטרות הקהילה ולאחריו הרצה אורון ענתבי, מהנדס חשמל ואיכות ראשי בחטיבת האחזקה, על פורום החשמל ועיקרי פעילותו. 

בנוסף לחלק המקצועי, נהנו המשתתפים מהרצאה מרתקת של מלי מורטון, ראש תחום חדשנות בתעשייה אווירית, בנושא – חדשנות, בינה מלאכותית יוצרת ולמידת מכונה. ההרצאה העניקה כלים שימושיים למשתתפים, כיצד להתחיל ולהשתמש בבינה מלאכותית בעבודה ובחיי היומיום. 

כאמור, אירוע זה מהווה את יריית הפתיחה במגוון מפגשים וסיורים מקצועיים עתידיים בנושא החשמל. בין ההרצאות הצפויות לחברי הקהילה יהיו גם בנושאי סיכונים בעבודות חשמל ולמידה אודות מערכות חכמות בניהול בניינים ואוטומציה.  

מהלך מקצועי זה יחזק את הקבוצה, ישפר את איכות השירות ללקוחות וימקצע את העובדים בה על שלל תפקידיהם.

בהצלחה!!

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.