חדשות

בטיחות היא ערך עליון עבורנו. יחד, אנו מחויבים לה!

16 מאי 2024
  • בטיחות
  • חטיבת האחזקה
  • מקצועיות
  • שבוע הבטיחות העולמי

לקראת שבוע הבטיחות העולמי, אנו באלקטרה FM גאים לשתף אירוע שהתרחש לאחרונה באתר גן שורק, הממחיש את המחויבות העמוקה שלנו לבטיחות עובדינו והציבור.

במהלך עבודה שגרתית באתר גן שורק, התגלה אירוע חריג: קפיצות חוזרות ונשנות של מפסקים במעבדת המונים. צוות האתר, זיהה את חומרת המצב ופנה מיד לחברת האחזקה של אלקטרה FM.

צוות טכנאים הגיע לאתר במהירות רבה. לאחר מספר בדיקות, התברר כי מקור הבעיה נעוץ בחיבור לקוי של הזינה בבית התקע, כתוצאה מהיפוך החיבור של הדקי הפאזה והארקה. מצב זה עלול לגרום להופעת מתח מסוכן על גוף המכשיר בעת חיבור התקע, מה שעלול להוביל לסכנת חיים.

הודות לערנות, המקצועיות והטיפול המהיר של צוות אלקטרה FM, הצלחנו למנוע אסון.
אירוע זה מדגיש את חשיבות הערנות, הדיווח המהיר והטיפול המקצועי במצבי חירום.

תודה מיוחדת לצוות אלקטרה FM על הטיפול המקצועי והמהיר

שבוע הבטיחות העולמי, המתקיים מדי שנה, משמש תזכורת חשובה לצורך בהעלאת המודעות לנושא הבטיחות. אלקטרה FM רואה בבטיחות ערך עליון, ופועלת ללא הרף לשיפור מתמיד של נהלי הבטיחות בכל אתר ואתר.

אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צוות טכנאים מקצועיים ומיומנים, המצוידים בידע ובכלים המתקדמים והחדשים ביותר. צוות זה עובר הכשרות והדרכות באופן שוטף, תוך הקפדה על עמידה בתקנים המחמירים ביותר.

בטיחות היא לא רק אחריות, אלא אבן יסוד בפעילותה של אלקטרה FM. אנו מחויבים להטמיע תרבות בטיחות בכל מקום, תוך יצירת סביבת עבודה בטוחה הן עבור עובדי החברה והן עבור לקוחותיה.

כחלק ממחויבות זו, אנו פועלים ליישום 5 נקודות עיקריות להגברת הבטיחות בעבודה:

1. יצירת תרבות בטיחות בעבודה:
הטמעת הבטיחות בקרב העובדים באתר היא הליבה של תרבות הבטיחות, המתבצעת בשילוב של מגוון כלים, ביניהם: הדרכת בטיחות לכל עובד, העברת מידע בדבר אירועי בטיחות, הדגמת התנהגות בטוחה על ידי המנהלה, הפצת מדיניות ונהלי החברה, עבודה עם ציוד מגן אישי וביצוע בקרה על יישום נהלי הבטיחות.

2. ממונה בטיחות בחברה:
בנושא הבטיחות, אלקטרה FM נהנית משירותם של 2 נותני שירות: ממונה בטיחות פנימי, משה בכר, וחברת בטיחות, עופר בטיחות. שתי אפשרויות אלו מבטיחות לעובדים אוזן קשבת לכל שאלה או בקשה בנוגע לבטיחות, ומאפשרות קבלת מענה מקצועי ומהיר.

3. הקפדה על הכשרות, הדרכות ובדיקות בטיחות:
אלקטרה FM מבצעת בדיקות בטיחות קבועות ויסודיות הכוללות: בדיקת סביבת העבודה, תהליכי עבודה, תוקף הכשרות ורישיונות, הדרכות, נהלי בטיחות והכרת הסיכונים באתר. ביצוע בדיקות אלו באופן קבוע ותוך הקפדה על רמת יסודיות גבוהה, תורם משמעותית להפחתת הסיכון לתאונות עבודה, לשמירה על בריאותם ורווחתם של העובדים וליצירת סביבת עבודה בטוחה ומוגנת.

4. בקרה יומית ושבועית:
אלקטרה FM משלבת גם שגרת בטיחות יומיומית לצד הדרכות שנתיות. בתחילת כל יום עבודה, מקדיש מנהל האתר 5 דקות ל”שיחת בוקר”, המהווה “ארוחת בוקר” של בטיחות עבור העובדים. שיחה זו מתמקדת בהיבטים שונים של בטיחות בעבודה, בזיהוי סיכונים באתר, באזכור אירועי בטיחות ובהגברת המודעות לחשיבות הבטיחות. מטרתה של שיחת הבוקר היא להטמיע תרבות בטיחות חזקה, להעלות את המודעות לסיכונים ולעודד עבודת צוות בטוחה. בדומה לארוחת בוקר בריאה, שיחת הבוקר מעניקה לעובדים את הידע והכלים הדרושים להם כדי לעבוד בצורה בטוחה ויעילה.

5. סביבת עבודה בטוחה:
כחלק מיצירת סביבת עבודה בטוחה לעובד, חלה עלינו חובה ליצירת מנגנון דיווח למפגעי בטיחות, עידוד ומתן כלים לעובדים לדווח על תקלות, אירועי בטיחות לטובת מניעת תאונות עתידיות .
יישום של סביבת עבודה בטוחה מביאה בחשבון את מגוון הסיכונים הקיימים באתר בהתאם לאופי העבודה הקיים בו, שימוש בציוד מגן אישי, יצירת אזורי סיכון וסימונם, הכרת נהלי עבודה, הכרת חוקי ותקנות עבודה, יצירת מנגנון בקרה למשימות היום יומיות הניתנות לעובד.

אנו גאים להיות חברה מובילה בתחום הבטיחות. יחד, אנו ממשיכים לפתח ולשפר את נהלי הבטיחות שלנו, כדי להבטיח את בטיחות עובדינו והציבור.


גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.