חדשות

סקיוריטי מחזקת את המלחמה באלימות: הכשרה ייחודית ללוחמי היס”ב

20 מרץ 2024
  • IFM

חברת אלקטרה סקיוריטי, המתמחה במתן פתרונות אבטחה מתקדמים, ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום מניעת האלימות. לפני כחצי שנה החלה החברה בתוכנית הכשרה ייחודית ללקוחות החברה בהשתתפות ללוחמי היס”ב, שמטרתה להעניק כלים להתמודדות יעילה ואפקטיבית עם אירועי אלימות.

התוכנית, שנבנתה בשיתוף פעולה עם יורם חטב, מומחה להתערבות לא אלימה, משלבת תיאוריה ותרגול מעשי. הסדנא נחשפו הלוחמים למגוון גישות להתמודדות עם מצבי אלימות, תוך שימת דגש על דה-אסקלציה, מניעת אלימות מילולית ופיזית, ותקשורת יעילה.

הלוחמים מתרגלים דרך סימולציות של סיטואציות אמתיות, תוך שימוש בטכניקות שונות של התערבות לא אלימה. התרגולים מאפשרים להם להתנסות באתגרים הקשורים להתמודדות עם אלימות, תוך קבלת משוב מקצועי וחיזוק הביטחון העצמי.

בתחרות הכרישים של שנת 2023 יוזמה זו, שהועלתה על ידי שיר ששון, מנהלת קשרי לקוחות בחברת אלקטרה סקיוריטי, זכתה במקום השני. שיר זיהתה את הצורך בתוכנית ההכשרה הייחודית ללוחמי היס”ב והיוזמה קיבלה את המשאבים הדרושים להפיכתה למציאות.

שיר מספרת: “המטרה הייתה להעניק ללקוחותינו ערך מוסף ולתת ללוחמי היס”ב כלים פרקטיים שיאפשרו להם להתמודד עם אירועי אלימות בצורה בטוחה ויעילה. התגובות מהלוחמים היו מדהימות. ההכשרה נתנה להם ביטחון רב יותר ביכולתם להתמודד עם מצבים מורכבים. בהמשך תכנית הדרכה זו תוצג כשירות ללקוחות, כדי שגם העובדים שלהם יוכלו לנטרל מצבי אלימות לפני שהם מתרחשים.”

סקיוריטי גאה לקחת חלק פעיל במאבק באלימות, ומאמינה שתוכנית ההכשרה הייחודית תתרום רבות לשמירה על ביטחון הלקוחות והסביבה.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.