חדשות

“החיוך של שוהם – שווה הכל” 

22 מאי 2024
  • Make a Wish Israel
  • volunteers

במסגרת יום התנדבות עם עמותת MAKE A WISH המגשימה משאלות לילדים עם מחלה מסכנת חיים, התגייסו מתנדבי אלקטרה FM להגשים משאלה לשוהם. שוהם בת ה – 16 מחלימה ממחלת הסרטן.

Make a Wish Israel הינה חלק מארגון בינלאומי שנוסד בארה”ב בשנת 1980, שמטרתו הגשמת משאלות לילדים בין הגילאים 3-18 המתמודדים עם מחלה מסכנת חיים. דניס ואבי בר אהרון הקימו יחד את הסניף הישראלי של MAKE-A-WISH בשנת 1996, לזכרו של דיויד ספירו, אחיה של דניס. מאז הקמתה הגשימה העמותה למעלה מ- 5,000 משאלות משנות חיים לילדים חולים. במקומות רבים בעולם, רופאים מתייחסים להגשמת משאלה כחלק בלתי נפרד מהטיפול התומך.

שיתוף הפעולה של אלקטרה עם העמותה שהפך כבר למסורת הוא חלק מתוכנית המעורבות החברתית הנרחבת של קבוצת אלקטרה. כל הגשמת משאלה היא תחילתו של מסע עבור הילד עד יום ההגשמה עצמו. כמובן שזהו מסע גם עבור העובדים שזוכים לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת!

החלום של שוהם היה שנשדרג לה את חדר השינה ונוסיף לו רהיטים ופריטים עיצוביים בגווני לבן. בנוסף, שוהם ציינה שהיא מאוד אוהבת איפור והרהיט שהכי חשוב לה בחדר הוא פינת איפור עם מראה גדולה מוארת. עוד ציינה כי היא מאוד אוהבת המבורגרים. 

לפני החג, בוצעו בחדרה של שוהם עבודות צבע ושיפוץ כולל תליית טלוויזיה עם מוט מתכוונן. צוות מתנדבי אלקטרה FM הגיעו לביתה של שוהם יחד עם מאפרת מקצועית העובדת בחברת “Il Makiage” להגשים לשוהם את המשאלה.

המאפרת איפרה אותה עם מגוון מוצרים שהשאירה לה כמתנה. היא גם לימדה אותה טיפים מעולם הביוטי. באותו הזמן צוות המתנדבים סידרו את חדרה של שוהם – סדינים חדשים, וילון חדש, מראה, שטיח, שמיכה, שידת איפור עם כיסא מרופד וערכות טיפוח ואיפור.

לאחר ששוהם סיימה את סדנת האיפור, ואכלה המבורגר וצ’יפס, היא נכנסה לחדרה החדש והתרגשה מאוד לראות את כל הריהוט החדש והלבן.

תודה גדולה למתנדבי אלקטרה FM שלקחו חלק בפעילות המבורכת:

שני צוקרן – משאבי אנוש
לירן עמר – חטיבת השירות הנייד
אריקה פרץ – נכסי אריאל
ארז זהבי – סקיוריטי
יקי לוי – חטיבת האחזקה
דודו צברי – טווס
עדי שאולי – מכלול
טוביה יהלום – אלקטרה תומר
עמרי שי – טרגט


אריקה פרץ, רכזת אדמיניסטרטיבית במיקרוסופט, נכסי אריאל: “להגשים חלום למישהו אחר זה בעצם סוג של הגשמת חלומות עבורי כי אין דבר שמשמח אותי יותר מנתינה. לתת ולשמח זה האושר האמיתי. לראות את שוהם מתרגשת ומחייכת, פשוט מחמם את הלב ומרגש ברמות. אמן שתהיה בריאה ושמחה תמיד. נערה מהממת. שיתוף פעולה של אנשים עם לב ענק הפכה את החוויה לבלתי נשכחת, תודה על הזכות.”

לירן עמר, סמנכ”ל תפעול ושירות, חטיבת השירות הנייד: “מרגש מאוד לעזור למישהו להגשים חלום ובטח לילדה כמו שוהם שהתמודדה עם קשיי המחלה. תודה על ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט המקסים הזה”

יקי לוי, ראש צוות בבנק הדם, חטיבת האחזקה: “ההכנות, החיפוש ומציאת הפריטים אשר שוהם חלמה עליהם וההירתמות של כולם – הדאגה, האכפתיות, כל אחד תמך בדרכו וביכולתו.
רגע ההגשמה, החיוך, ההתרגשות של שוהם ושל אמא שלה – לא השאירו עין יבשה לחברי הקבוצה.אלקטרה FM היא מעצמה – כבוד להיות חלק מקבוצה שתומכת ומחזירה לקהילה. תודה על החוויה, אני נוצר את הרגע, שנהיה תמיד בצד הנותן”

עמרי שי, מנהל פרויקטים, טרגט: “עמותת Make a wish חיברו אותנו, אנשים זרים שהמשותף להם שהם עובדים תחת קורת גג אחת, מעולם לא נפגשו ועכשיו… צוות. כל אחד מושך לכיוונו, כל אחד תורם ונתרם כפי יכולתו. ובקצה, נערה צעירה, קצת נחבאת אל הכלים, קצת ביישנית עם בקשה די פשוטה וצנועה. אתמול נפגשנו ליום הגשמת המשאלה, זה היה מפגש חברתי, אנשים זרים עם נערה אחת בעלת עיניים גדולות ומחייכות. באים לתמוך בה ובהתמודדות שלה עם המחלה ועם מערכת הבריאות ועם החיים… ואז קרה הקסם. זכינו אנחנו.”


אלקטרה FM הגשימה כבר לשלושה ילדים חולים משאלה, ומתכננת להמשיך במסורת המבורכת הזו. אנו מאמינים שכל ילד מגיע לחלום ולראות את חלומותיו מתגשמים.


גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.